ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΡΘΡΟΥ 150 ΠΑΡ. 1 Ν. 4364/2016.
1. Επωνυμία της Ασφαλιστικής Επιχείρησης INTERASCO Ανώνυμος Εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων Α.Ε.Γ.Α.
2. Εφαρμοστέο Δίκαιο. Η ασφαλιστική σύμβαση διέπεται από το ελληνικό δίκαιο, δεδομένου και ότι ο ασφαλιζόμενος κίνδυνος κατά τη σύναψη της σύμβασης βρίσκεται στην Ελλάδα και ο ασφαλιζόμενος έχει τη συνήθη διαμονή του, ή το κέντρο δραστηριότητας ή την έδρα του, στην Ελλάδα.
3. Τρόπος και χρόνος διαχείρισης των εγγράφων παραπόνων των ασφαλιζομένων.
- Παράπονα μπορεί να υποβάλλονται με email στο [email protected] ή φαξ στο 210 6776035 ή ταχυδρομικώς στη διεύθυνση των γραφείων της έδρας της Εταιρείας, υπόψη του υπεύθυνου διαχείρισης αιτιάσεων της Εταιρείας. Η διαδικασία διαχείρισης παραπόνων και τα στοιχεία επικοινωνίας βρίσκονται αναρτημένα στον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας https://www.interasco.gr/Επικοινωνία
- Η Εταιρεία εντός ευλόγου χρόνου επιλαμβάνεται αρμοδίως για τη διευθέτηση των εγγράφων παραπόνων, απαντώντας εγγράφως και αιτιολογημένα στον αιτιώμενο, όχι πέραν των 50 ημερολογιακών ημερών. Εάν δεν είναι σε θέση να απαντήσει εντός του άνω χρονικού περιθωρίου, η Εταιρεία Θα εξηγεί γραπτώς τους λόγους καθυστέρησης αναφέροντας κατά προσέγγιση τον εκτιμούμενο χρόνο ολοκλήρωσης της διαδικασίας.
- Σε περίπτωση μη ικανοποίησης ενός παραπόνου, ο αιτιώμενος μπορεί να προσφύγει στα αρμόδια όργανα, όπως μια παράδειγμα στην Τράπεζα της Ελλάδος ή στο Συνήγορο του Καταναλωτή, ή σε άλλο τρίτο θεσμικό φορέα, με την επιφύλαξη της δυνατότητάς του να προσφύγει στα αρμόδια Δικαστήρια, σε περίπτωση μη επίλυσης του προβλήματος εξωδικαστικώς.